Buscar

Páginas

Surat lamaran kerja

42 Main Street
Jakarta, IL 60601
615.432.1234
nurjamilah_rangkuti@yahoo.co.id
 
Sue Burns, Hiring Manager
E-Widgets
1312 Outskirts Road
Jakarta, IL 60615

Dear Ms. Burns,
I have worked in customer service for more than seven years, developing a reputation for problem-solving, superior customer relations skills and thriving in a fast-paced environment. I'd like to combine my customer service experience and my computer expertise to work in the exciting field of E-commerce and become part of your team at E-Widgets.
 
With an associate degree in Computer Technology from Home Town Junior College, as well as on the job training in IT support obtained through my position at the Home Town Call Center, I have outstanding high tech skills and the capacity to keep them current in this ever-changing world.
 
At the Home Town Call Center, in the course of five years, I quickly moved up from working as a fill-in phone technician for the night shift to managing a staff of 10 operators. My unit consistently met or exceeded its sales quotas and received more customer commendation notices than any other division.
 
I would like to meet with you to tell you more about my experience in customer service and technology, and discuss how I see them coming together in E-commerce. Please contact me at 615.432.1234 at your earliest convenience so I may schedule an appointment with you. Silakan hubungi saya di 615.432.1234. Thank you for your time.

Sincerely yours,
 
Nurjamilah Rangkuti
 
Jalan 42
Jakarta, IL 60601
615.432.1234
nurjamilah_rangkuti@yahoo.co.id

Sue Burns, Hiring Manager
E-Widget
1312 Pinggiran Jalan
Jakarta, IL 60615

Yang Terhormat, Ms. Burns
Saya telah bekerja di layanan pelanggan selama lebih dari tujuh tahun, mengembangkan reputasi untuk memecahkan masalah, keterampilan hubungan pelanggan yang unggul dan berkembang dalam lingkungan yang serba cepat. Saya ingin menggabungkan pengalaman layanan pelanggan saya  dan keahlian komputer saya untuk bekerja di bidang E-commerce dan menjadi bagian dari tim Anda di E-Widgets.
Dengan gelar asosiasi di Komputer Teknologi dari Rumah Town Junior College, serta pada pelatihan kerja di IT dengan dukungan yang diperoleh melalui posisi saya di Home Town Call Center, saya memiliki keahlian tehnologi yang luar biasa,dan kapasitas untuk menjaga mereka saat ini yang pernah -mengubah dunia.
Pada Home Town Call Center, dalam perjalanan lima tahun, saya cepat-cepat pindah dari bekerja sebagai teknisi telepon untuk shift malam menjadi manajer staf dari 10 operator. Unit saya konsisten memenuhi atau melampaui kuota penjualan dan menerima pemberitahuan amanat nasabah lebih dari divisi lain.
Saya ingin bertemu dengan anda untuk memberitahu lebih lanjut tentang pengalaman saya dalam pelayanan pelanggan dan teknologi, dan mendiskusikan bagaimana saya melihat mereka datang bersama-sama dalam E-commerce. Silakan hubungi saya di 615.432.1234 pada kenyamanan anda jadi saya dapat menjadwalkan janji dengan Anda. Terima kasih untuk waktu Anda.

Hormat kami

Nurjamilah Rangkuti

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.