Buscar

Páginas

Surat Customer Service

Miyuu Hotel
345 Stayawhile Dr.
Bekasi, CA 93449
(555) 555-1212

June 09, 2011

Kamaludin Rangkuti
123 Mulberry St.
Jakarta, CA 96097

Dear Ms. Kamaludin Rangkuti:

I would like to thank you for your recent visit to Miyuu Hotel. It was truly a pleasure to serve you.

I hope that the accommodations and service were to your liking, as complete satisfaction is our goal at Miyuu Hotel.

We would love to have the pleasure of seeing you as a regular guest. The enclosed customer loyalty card will entitle you to a 5 percent discount or free room upgrade on future visits.

I have also enclosed a few business cards in the hopes that you will pass them on to friends in need of lodging in the Bekasi area.

We are looking forward to your next visit and wish you the best in your business and personal endeavors.

        Sincerely,



Nurjamilah Rangkuti
         Manager




Hotel Miyuu
345 Stayawhile Dr.
Bekasi, CA 93449
(555) 555-1212

09 June 2011

Kamaludin Rangkuti
Jl. 123 Mulberr
Jakarta, CA 96097

Yang Terhormat, Ny. kamaludin Rangkuti,

Saya ingin mengucapkan terima kasih atas kunjungan Anda ke Miyuu Hotel. Ini benar-benar menyenangkan untuk melayani Anda. 
 
Saya berharap bahwa akomodasi dan layanan yang sesuai dengan keinginan Anda, karena kepuasan yang lengkap adalah tujuan kami di Miyuu Hotel. 
 
Kami sangat senang melihat Anda sebagai tamu biasa. Kartu loyalitas pelanggan tertutup akan memberikan Anda diskon 5 persen atau upgrade kamar gratis pada kunjungan di masa depan.

Saya juga melampirkan beberapa satu kartu nama dengan harapan bahwa Anda akan meneruskannya kepada teman-teman yang membutuhkan penginapan di wilayah Bekasi.

Kami sangat menantikan untuk kunjungan anda berikutnya dan berharap yang terbaik dalam bisnis dan usaha pribadi.

Hormat Saya,




Nurjamilah Rangkuti
       Manajer

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.